10 תשובות
שואל השאלה:
למה לאא
אנונימית
שואל השאלה:
שלחו קישורים
אנונימית
אין לי בעייה תאמת
אני בעד תעדכנו אותי
נוו אבל לאלה שכותבים שיש מלא כאלה, שלחו את הקשיר או משהוו פליז אל תהיו רעים..
ואני בעד רק תגידו מתיי ותצרפוו
אני נגד כי אני לא נכנסת לקבוצות של מלא אנשים כי אני לא רוצה שכולם ידעו את המספר שלי ( בסטיפס זה סבבה אבל אין לי כוח שגם בוואטצאפ יתחילו לחפור לי יש לי מספיק הודעות )
אני יכול להגיד לך שחוץ מקבוצה אחת שהיא באמת מוצלחת כל השאר פח זבל והיא מוצלחת רק כי יש בה פיקוח כמו סטיפס על הטרדות ומילים גסות