4 תשובות
זאת אני
כן גם אני כזאת למרות שהרבה אנשים אומרים לי שאני יפה והכל אני עדיין מרגישה שיש בי פגמים..
אנונימית
כולם עושים את זה וזה בסדר גמור. פשוט צריך לחפש את מה שטוב בך או להבין מה את רוצה לשפר בעצמך וככה להשתפר.
את כן שווה
כל בן אדם שווה
כל בן אדם שווה
באותו הנושא: