15 תשובות
הם נחשבים מגניבים למי ששומע נירוונה (?)
לדעתי לא
טעם במוזיקה לא ממש משנה לי, אני לא שופטת לפי השירים שאת/ה שומע/ת וזמרים שאת/ה אוהב/ת
אבל בכול מקרה נירוונה להקה מדהימה אבל לא הופכת אותך למגניב/ה יותר :))
טעם במוזיקה לא ממש משנה לי, אני לא שופטת לפי השירים שאת/ה שומע/ת וזמרים שאת/ה אוהב/ת
אבל בכול מקרה נירוונה להקה מדהימה אבל לא הופכת אותך למגניב/ה יותר :))
לא ניראלי,רגיל כזה
והשיר האהוב עלי זה about the girl
והשיר האהוב עלי זה about the girl
איכסוש.
ממש ממש ממש לא!
מה נראה לך?!
תרגעי ומהר!
איכסוש, יא חנבצע.
ממש ממש ממש לא!
מה נראה לך?!
תרגעי ומהר!
איכסוש, יא חנבצע.
לא
אנונימי
לא
לכל אחד יש טעם שונה במוזיקה לכן אי אפשר להגיד שאנשים ששומעים סגנון מסויים יותר מגניבים מאחרים
לכל אחד יש טעם שונה במוזיקה לכן אי אפשר להגיד שאנשים ששומעים סגנון מסויים יותר מגניבים מאחרים
לא חושבת שזה קשור למה שהם שומעים, בכל מקרה אני חושבת ש dumb זה האהוב עליי
לא יודע אבל אני מת עליהם בין הלהקות האהובות עליי והשיר האהוב זה נראה לי פולי ו lithium
כןכןכן
לדעתי לא, לשמוע להקה מסויימת לא הופך אותך למגניב. אני שומעת נירוונה ואני לא הייתי מגדירה את עצמי כבן אדם מגניב.
וגם, ההגדרה מגניב משתנה בין כל בן אדם.
זה כל הזמן משתנה אבל כרגע השיר האהוב עליי שלהם הוא oh the guilt
וגם, ההגדרה מגניב משתנה בין כל בן אדם.
זה כל הזמן משתנה אבל כרגע השיר האהוב עליי שלהם הוא oh the guilt
כע הכי מגניבים
אבל אני חננה באופן קיצוני אז לא נראה לי אני דוגמה
והשיר האהוב עלי הוא נראה לי lithium
אבל אני חננה באופן קיצוני אז לא נראה לי אני דוגמה
והשיר האהוב עלי הוא נראה לי lithium
לא. זה טעם במוזיקה מה הקשר מגניב לא מגניב.
ואני מכירה ואוהבת את השירים שלהם:
smells like teen spirit
ו- come as you are
ואני מכירה ואוהבת את השירים שלהם:
smells like teen spirit
ו- come as you are
לא. all apologies
אתם יודעים מוזיקה לא באמת מגדירה בן אדם כלכך
זה לא הופך אותך למגניב או ללא מגניב
וfloyd the barber
וfloyd the barber
באותו הנושא: