4 תשובות
זה לא נורא
אם תכאב לך הבטן ואולי יהיו הקאות זה בגלל שאכלת פג תוקף פעם הבאה שימי לב ויכול להיות שהחלבון החמיץ והיוגרט ואז פחות פעיל
לא נורא..
פעם הבאה תשימי לב .
פעם הבאה תשימי לב .
זה רק יומיים זה לא נורא
באותו הנושא: