6 תשובות
לדעתי משמרות לילה זה ממש אחלה
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
לא יודעת אני יותר בן אדם של לילה. אני יותר מתפקדת וערנית בלילה ופחות ישנה.. אבל זה תלוי במה שנוח לך
מקסימום תבקשי להחליף עם מישהו
מקסימום תבקשי להחליף עם מישהו
גם אצלי כל המשמרות ככה ואני סבבה עם זה..ככה יש לי כם לעשות סגירה ואז יש לי יותר שעות
שואל השאלה:
וזה לא מפחיד אתכן לחזור מאוחר הביתה? ויוצא לכן גם לראות את ההורים אם עובדים בשעות שאתן עובדות?
וזה לא מפחיד אתכן לחזור מאוחר הביתה? ויוצא לכן גם לראות את ההורים אם עובדים בשעות שאתן עובדות?
אנונימית
לא כיף, רוב העבודות לפחות שעד כה נחשפתי אליהן מתחילות בבוקר ונגמרת בצהריים ערב, אז אין לך בתכלס מה לעשות נגיד להפגש עם חברות וכאלה אז הייתי מעדיף לא משמרות לילה
באותו הנושא: