6 תשובות
כן את תצליחי גם אני בלחץ נפשי בגלל הבגרויות, אני אומנם בטיפול אני לא יודעת אם את גם אבל זה אפשרי זה נראה לא אפשרי אבל זה כן וזה ידרוש המון כוחות ממך ואסור לך להתייאש
אני עשיתי רק בגרות אחת אבל באמת שזה אפשרי
עשית כבר בגרות?
אני עשיתי רק בגרות אחת אבל באמת שזה אפשרי
עשית כבר בגרות?
אנונימית
את תצליחי, אבל שיהיה אכפת לך גם מעצמך לא רק לימודים
שואל השאלה:
עשיתי גם אחת רק יש לי עוד מלא אני לחוצה בגלל זה אוף
עשיתי גם אחת רק יש לי עוד מלא אני לחוצה בגלל זה אוף
אנונימית
תירגעי (:
הלחץ הזה לא הולך לעזור לך בבגרות.
וברור שתצליחי בבגרויות אם תלמדי, כבר עשית אחת אני בטוחה שגם בהצלחה - אז גם את השאר את הולכת לעבור בהצלחה יפה שלי, אבל תזכרי שאם מתחיל להיות לך קשה קחי גם הפסקות בין לבין שלא תרגישי מועקה או הרגשה נפשית לא נעימה. תמיד תמיד קחי מנוחות ואל תגיעי למצבים שאת יושבת ימים ולילות ללמוד וקשה לך. ישר! ברגע שקשה לך - את שמה מוזיקה עושה מסיבה עושה משהו משחרררר וכיף ושוכחת מכל התסביכים של הבגרות.
בהצלחה יאלופה גאה בך❤
הלחץ הזה לא הולך לעזור לך בבגרות.
וברור שתצליחי בבגרויות אם תלמדי, כבר עשית אחת אני בטוחה שגם בהצלחה - אז גם את השאר את הולכת לעבור בהצלחה יפה שלי, אבל תזכרי שאם מתחיל להיות לך קשה קחי גם הפסקות בין לבין שלא תרגישי מועקה או הרגשה נפשית לא נעימה. תמיד תמיד קחי מנוחות ואל תגיעי למצבים שאת יושבת ימים ולילות ללמוד וקשה לך. ישר! ברגע שקשה לך - את שמה מוזיקה עושה מסיבה עושה משהו משחרררר וכיף ושוכחת מכל התסביכים של הבגרות.
בהצלחה יאלופה גאה בך❤
למידה מתוך לחץ לא תעזור בכלום.
אני לא לומדת לפני המבחנים כדי לא להיכנס ללחץ.
אני לא לומדת לפני המבחנים כדי לא להיכנס ללחץ.
רגע הבגרות עצמה מלחיצה אותך? אם לא אז מה בדיוק מלחיץ אותך?
אנונימית
באותו הנושא: