8 תשובות
עונה בכיר זה 500 פרחים
כאשר את עונה על שאלה של מישהו הוא יכול להביא פרח.
פרח זה כמו דרגה פה.
500 עונה בכיר.
עונה בכיר 500
נאמן 3000
עונה בכיר 500 נאמן בכיר מעל ל3000
500 פרחים זה עונה בכיר
3000 פרחים זה נאמן אבל יש עוד דברים שצריך בשביל להיות נאמן
תפקידים ודרגות בסטיפס:
בסטיפס פועלים משתמשים בעלי תפקידים ודרגות שונים, וכל תפקיד מחזיק בהרשאות שונות.
התפקידים מתחלקים לשני תחומים עיקריים והם נאמנות ומענה.
להלן פירוט הדרגות בסטיפס והדרישות לכל תפקיד:
משתמשים רגילים - אלו הם רוב גולשי האתר, אשר להם ניתנות הרשאות בסיסיות שאילת
שאלות, מענה על שאלות, שימוש בחברים לעט, בקיר התודות ובמערכת המסרים.
עונים בכירים - משתמשים העונים באתר באופן קבוע, ובעלי 500 פרחים לפחות.
דרישות:
מוגדר אוטומטית אחרי 500 פרחים.
נאמני סטיפס - משתמשים בעלי הרשאות ניהול גבוהות האחראים על מחיקת שאלות,
תשובות, מסרים בחברים לעט או בקיר התודות, הרחקת משתמשים ושמירה על הסדר
בסטיפס. כל נאמן חדש מקבל 30 ימי ניסיון שאחריהם מחליטה המערכת אם להשאיר אותו
בתפקידו. נאמני האתר מפוקחים על ידי "ועדת נאמנים" מטעם המערכת, שתפקידה לבחון את
הבקשות לנאמנות, לפקח על פעולות הנאמנים ולייעץ לאלה בנושאים שונים הקשורים
לפעילותם.
דרישות:
גיל 15 ,+דירוג אמינות של %100 ,000,3 +פרחים, ותק של שנה וחצי באתר ושנה מאז
חסימה אחרונה - אם קרתה. (חלק מהתנאים גמישים בהתאם לשיקולי המערכת).
איך נרשמים?
להגיש בקשה מפורטת ב-"צור קשר" או לנאמן בכיר, בצירוף הפרטים -גיל, ותק,
מספר פרחים, דירוג אמינות ומדוע לבחור בך לנאמנות סטיפס (אין לפנות עבור משתמש
אחר!).
נאמנים בכירים - בעלי תפקיד זהה לנאמני סטיפס, אך בעלי תואר כבוד. הם גם היחידים
שיכולים לצפות בזהות הנאמנים המוחקים, על מנת שיוכלו להעיר להם. בנוסף, לנאמנים
הבכירים יש קשר ישיר עם המערכת ואפשרות לשחזר מחיקות, ניקוד אמינות וחסימה ליום.
דרישות:
אין אפשרות לבקש, המערכת מציעה לפי שיקוליה.
*נלקח מתוך חוקי האתר.
עונה בכיר 500 נאמן אפשר מ3000
פרחים הם חלק מהאתר, ניתן לשלוח אותם בשאלה שלך. הם מביעים "הוכרת תודה" למשתמש שעזר לך. אם הוא עזר לך אתה יכול לשלוח (כמובן שגם אם לא). אתה בוחר למי לשלוח, באפשרותך לשלוח אך ורק 5 פרחים ולא יותר.
שים לב - משתמש שענה מאנונימי אינו יקבל את הפרח לפרופיל. גם לא ייראו את זה בכל הפרחים שהמשתמש קיבל.
כמו כן, במידה והמשתמש ענה פעמיים לשאלתך (שאלה אחת) ואתה בוחר לתת לו שני פרחים, יחשב אך ורק פרח אחד ולא יותר. ניתן לקבל פרח אחד רק בשאלה אחת. אבל זה כן יופיע בכל השאלות שהוא קיבל עליהן פרח. (ניתן לראות את כל הפרחים של משתמש מסוים בלחיצה על הפרופיל, פעילות, חץ קטן ועליו אתה לוחץ ב'פרחים'. לאחר מכן אתה פשוט גולל כלפי מטה וכך בעצם אתה רשאי לראות את כל הפרחים שהמשתמש קיבל ויקבל). אם אתה זקוק לעוד מידע, פנה אליי לפרטי :)

נאמן < נאמן הוא משתמש שניתנת לו האפשרות למחוק את כל הדברים שעוברים על חוקי האתר. ואם יש צורך, גם לחסום. שימי לב כי יש שני סוגי של נאמנים. (נאמן בכיר ונאמן סטיפס. על נאמן בכיר אסביר אחר כך). הנאמן לא רשאי לראות את המשתמש מאחורי האנונימי בכפוף לחוק הפרטיות. היחידה שניתנת לה האפשרות היא מערכת האתר. והיא עושה את זה במקרי חירום. (אפשר להפוך לאנונימי בשאלות או תשובות על ידי לחיצה של החץ כלפי מטה ו'שאלה אנונימית' או 'מענה אנונימי'. (בשאלה זה יכתוב שאלה אנונימית ובתשובה מענה אנונימי). הנאמן בסופו של דבר הוא משתמש רגיל, גם הוא לא יכול לעבור על חוקי האתר ואפילו יותר מזה. בקיצור = נאמן הוא משתמש שרשאי למחוק כל דבר שעובר על חוקי האתר. וכמו שאמרתי, אם יש צורך גם לחסום.
על מנת להיות נאמן יש כמה קריטריונים לזה, והם:

-גיל 15+
-מאה דירוג אמינות
-שנה מאז החסימה האחרונה במידה והייתה
-3,000 פרחים ומעלה
-שנה וחצי וותק באתר.

לאחר מילואי קריטריונים, יש לפנות אל נאמן בכיר או 'צור קשר' ושם עליך למלא את כל הפרטים (וותק פרחים וכו') לנמק להם מדוע עליך להיות נאמן. במידה וייראו לנכון תוכלי להיות. אם את נגשת לצור קשר עליך לכתוב בכותרת 'התקבלות לנאמנות' ובפירוט לכתוב את כל הפרטים (פרחים וותק וכו') ולנמק להם מדוע עליך להיות נאמן. לאחר כל זה, יישלחו אותך לנאמן בכיר שיעשה בדיקה קטנה ואחרי זה בדיקה של המערכת. היא בודקת את הצ'אטים הפרטיים, שאלות, תשובות, פרופיל, עידכונים, הכול. בעצם שאתה נגש לנאמנות אתה נותן למערכת לחשוף את עצמך לגמרי. לאחר שעברת את כל הבדיקות (שמטרתן הייתה לראות את הכוונות שלך באתר והאם באמת יש לך את כל הקריטריונים הדרושים)
ניתנת לך 30 ימים ניסיון ולאחר מכן המערכת מחליטה אם להשאיר אותך בנאמנות או לא. (הניסיון הוא בשביל לראות איך תהיה בתור נאמן). ההחלטה נעשת אך ורק על ידי המערכת.

נאמן בכיר < נאמן בכיר זה משתמש מעל נאמן רגיל, הנאמן בכיר מפקח על הנאמנים הרגילים, ובנוסף לכך יש להם גישה ישירה למערכת (מערכת סטיפס). אצלם (נאמנים בכירים) אפשר לפנות לגבי ערעור על מחיקה. אם נמחקה לך תשובה או שאלה שלדעתך אינה מוצדקת, יש לפנות אל נאמן בכיר או צור קשר בלבד ולערער אצלם. אם המחיקה לא הייתה מוצדקת היא תשוחזר. אם כן, אז יגידו לך איך לא לעבור עליה וכו'. בנוסף, הם רשאים לראות את הנאמן המוחק ואת כל המחיקות שלו. אם נאמן בכיר חש כי יש נאמן שלא עושה את תפקידו בהתאם, הוא יסולק או שהנאמן בכיר ידבר עם המערכת ויעשו למה שייראו לנכון.

בקצרה - נאמן בכיר הוא דרגה מעל הנאמן הרגיל ורשאי ליותר הרשאות.
שים לב - גם הוא אינו יכול לראות את המשתמש מאחורי האנונימי בכפוף לחוק הפרטיות כמו שאמרתי. אם אתה מבחין בנאמן בכיר שלדעתך אינו עושה את תפקידו בהתאם, יש לגשת לצור קשר ולהסביר להם.
(בינתיים, אי אפשר לערער על מחיקה מאנונימי. אפשר רק לערער אצל צור קשר שלהם כל דבר חשוף. המערכת יכולה לעשות כל דבר, בין אם זה להיכנס למשתמש של מישהו או לעשות עידכונים באתר).

אי אפשר לבקש להיות נאמן בכיר משום שההחלטה של מי יהיה כזה נעשת רק על ידי המערכת. אם מערכת האתר רואה משתמש רציני שמתאים לתפקיד עושה הכול כראוי, היא תפנה אליו בפרטי ותבקש. (המשתמש רשאי גם לדחות את הבקשה). לכן אי אפשר לגשת למערכת ולבקש ממנה, היא זו שמחליטה. אך ורק היא.

הנאמנים הבכירים הפעילים כיום אלו:

- נאמן בכיר (שמו של המשתמש)
- hela
- moonlight

אליהם את יכולה לפנות בנוגע לערעור על מחיקה או כל דבר שקשור לאתר, והם יענו לך בזמן שיוכלו. נאמנים רגילים יש מעל 100, לכן לא אוכל לרשום את כולם פה.

ממליץ לך לקרוא היטב את חוקי האתר, אני רואה שאת חדשה פה לכן זה יהיה מאוד מועיל לך. קראי את חוקי האתר אשר נמצאים בהגדרות אודות וחוקי האתר.


בהצלחה לך באתר, לכל דבר את מוזמנת לפנות אליי :)