6 תשובות
הומופובית, תתביישי לך
אנונימי
מה הקשר
שואל השאלה:
הומופובית? אני מאחלת לו רק טוב וזה כואב לראות את מי שאתה אוהב עם מישהו אחר , לא משנה בת או בן
הומופובית? אני מאחלת לו רק טוב וזה כואב לראות את מי שאתה אוהב עם מישהו אחר , לא משנה בת או בן
אנונימית
עזבי זה יעבור תדברי איתו על זה בקטע של צחוקים זה גם יקליל תאווירה של היציאה מהארון שזה נושא די כבד
יהיה טוב הומו זה לא מחלה(:נעצתי לך
ואיי אחותי❤
יהיה טוב, נעצתי
יהיה טוב, נעצתי
באותו הנושא: