2 תשובות
אתם רק שבוע וחצי ביחד תני לזה זמן ואם לא יקרה כלום עדיף לחתוך כדי לא להחמיר את המצב
אמרת בעצמך שאתם שבוע וחצי ביחד ופעם ראשונה של שניכם.
טבעי לגמרי להרגיש כמו שתיארת אבל זה קשר טרי מאוד ואין צורך למהר להצהיר הצהרות כאלה.
זה זוגיות ראשונה שלך, סביר להניח שאת לא יודעת מה את אמורה וצריכה להרגיש ואיך הדברים מתנהלים בזוגיות.
אמנם זוגיות כש2 הצדדים בצבא יכול להיות דבר מאתגר(תלוי בתפקיד) אבל אל תמהרי להסיק מסקנות או לפעול בצורה כזו או אחרת.
אל תחשבי על זה יותר מדי כרגע, תהני מהקשר שלכם ותנסי לטפח אותו ותני לזמן לעשות את שלו.