התחברות
הרשמה
אנחנו עיר אדומה ולומדים מחר בכיתה, מה אפשר לעשות כדי לבטל?
כיתה יב
28 בפברואר 2021, 19:48
ערים
קורונה
תיכון
ישראל
חינוך
תשובה אחת
פשוט אל תלכי
ב
בּוּגָלֶה
באותו הנושא:
אפשר תשובה יפה לשאלה: למה אנחנו לומדים בבית ספר בכלל?
אפשר להבין באיזה קטע גם לוקחים לנו מהחופש הגדול וגם אנחנו לומדים?
למה אנחנו לא לומדים ספרות ? אני בכיתה י אנחנו לא אמורים ללמוד?
מי פה בכיתה ט ולומד מחשבים?איזה נושא אתם לומדים?
אני בכיתה יא ואנחנו לומדים בזום.. זה הגיוני שזה בגלל שהעיר שהבית ספר נמצא זאת עיר אדומה?
בתיכון אנחנו לא נלמד מדעים (רק מי שבכיתה מדעית ילמד) אז למה מכיתה א אנחנו לומדים מדעים ומשקיעים ולומדים למבחנים??
אנחנו לומדים מחר 4 שעות והתבטלו 3 (כיתה ט)
זה הגיוני שאני כיתה ט ולפעמים אנחנו לומדים בהקבצות עם כיתות י?
יש לי קראש אנחנו לומדים ביחד בכיתה והמורה שלנו
אם אני בכיתה ט וגרה בעיר ירוקה אנחנו לומדים רגיל בלי קפסולות?
אנחנו לומדים ערבית ואנגלית ארצות הברית לומדים אנגלית וצרפתית או מה?