3 תשובות
הכל טוב , תישמע גם לי זה היה וזה לא סוף העולם... יהיה טוב, אולי כדאי שתקחי מורה שתעזור לך לשלוט יוצר טוב מאשר ללמוד לבד / תבקשי מאותו הידיד עזרה ואגב את יכולה לשאול גם אותי אני אנסה לעזור
דבר ראשון כמה שאת טובה או לא טובה מתמטיקה לא אומר כלום עלייך, מתמטיקה זה יותר כשרון מאשר למידה, לדעתי לפחות, ומי שיש לו את הכישרון יכול להצליח אם ילמד.
אבל כן אם את רוצה להצליח במתמטיקה זה פושט לתרגל, לא צריך להתבאס, (אני יודע גיאומטריה זה השטן). בגיאומטריה באמת שזה הכל על תרגול, ולהסתכל על התרגיל מספיק זמן.
שיטה שלי לגיאומטריה, תסתכלי את התרגיל ותתחילי להריץ בראש את כל המשפטים שקשורים לנושא.
אבל כן אם את רוצה להצליח במתמטיקה זה פושט לתרגל, לא צריך להתבאס, (אני יודע גיאומטריה זה השטן). בגיאומטריה באמת שזה הכל על תרגול, ולהסתכל על התרגיל מספיק זמן.
שיטה שלי לגיאומטריה, תסתכלי את התרגיל ותתחילי להריץ בראש את כל המשפטים שקשורים לנושא.
אני לא מבין למה את חושבת שאת מטומטמת בגלל שאת לא מבינה גאומטריה. זה בכלל לא מדד לחוכמה מבחינתי. אל תשנאי את עצמך בגלל הדבר הזה ואל תשווי את עצמך לאחרים לכל אחד יש משהו אחר שהוא טוב בו, זה שיש לו קליטה מהירה יותר זה לא אומר כלום. חוץ מזה אם את רוצה עזרה בתרגיל כלשהו את מוזמנת לשאול אותי
באותו הנושא: