2 תשובות
המורים באמת מתייחסים טוב ונותנים צומת לב כשצריך,
והילדים שם סבבה כל עוד אתה מוצא את עצמך שמה❤
והילדים שם סבבה כל עוד אתה מוצא את עצמך שמה❤
אנונימית
לי ממש טוב שם. המורים מתייחסים טוב ורוצים לעזור.. אין לי שם חברים ממש אבל רוב הילדים ממש נחמדים
אנונימית
באותו הנושא: