התחברות
הרשמה
למה אומרים שסבלימינל התמסחר? מה הכוונה?
6 בדצמבר 2012, 15:06
ביטויים
מה זה
מושגים
סלנג
2 תשובות
שפעם הוא היה שר בשביל האומנות ועכשיו זה רק בשביל להרוויח
משהו כזה
נ
נוי(פראייר מי שמבזבז)
שואל השאלה:
יאי נוי (: סלב!
אנונימי
באותו הנושא:
כשכולם אומרים פה חותכים מה הכוונה חותכים מה?
למה בנים אומרים לבנות שהן חמודות? למה הכוונה?
איך אומרים דודא או דודה? (הכוונה לפירוש חשק)
אני אוהבת אותך אומרים i love you איך רושמים אני יאהב אותך (הכוונה בעתיד )?
גם אותכם זה מעצבן שאתר הדלפה התמסחר?:/
אני אתיופית והרבה אומרים לי שיש לי יופי אקזוטי מה הכוונה באקזוטי?
מה הכוונה שבנים אומרים אני אנשך לך את האצבעות?
זאת רק אני או שהפסטיגל התמסחר על ידי הוט?
למה מתכוונים שאומרים: "מקלף אבוקדו בחושך" כי המון אומרים את זה ואני לא מבינה למה הכוונה...
איך אומרים מרכז באנגלית? הכוונה למרכז הארץ
אריאנה גרנדה התמסחרה לדעתכם?