3 תשובות
אם את לא רוצה שזה יתפספס, תראי עניין בעדינות כמו מה שרשמו מעליי לא להתבייש!!!!
"שמע אני מתה עלייך" אם הוא מזרחי
אולי ממש כיף לי לדבר איתך