3 תשובות
אם את לא רוצה שזה יתפספס, תראי עניין בעדינות כמו מה שרשמו מעליי לא להתבייש!!!!
"שמע אני מתה עלייך" אם הוא מזרחי
אולי ממש כיף לי לדבר איתך
באותו הנושא: