13 תשובות
לא ראיתי
נראה לי שעשו יותר מידי דרמה סביבו
סרט מהמם
ולא יודעת אם הייתי שורדת מה שהיה שם היה עניין של מזל
סרט יפה
ולא
וואי סרט נדיר.
חד משמעית כן
סרט מדהיםם ולא חחח
הסרט 3 שעות ובאמת כל רגע ממנו אני אהבתי, לראות עם המשפחה פחות, ובאמת צריל להכין את עצמך עם מלא טישו, ולשאלתך זה תלוי אם הייתי בת אצולה או לא כי להם היו יותר סיכויין להינצל מהאחרים
די בסדר, מאוד צפוי
לא
סרט יפייפה
סרט ממש טוב.
אני לא חושבת שלא הייתי שורדת
סרט קאלט קלאסי מדהים והסרט השלישי הכי מרוויח בכל הזמנים. בהחלט יש לזה סיבה.
יש גם הרבה מסרים בסרט ששמים לב אליהם רק בפעם השנייה או השלישית שצופים בו, והפרטים בו גם מאוד מאוד מדוייקים
סרט יפה אני לא חושבת שהייתי שורדת אבל לכי תדעי
אנונימית
סרט מהמם. אני אוהבת שהוא משלב אהבה ומוות.
לא חושבת שהייתי שורדת חחח
א. סרט מדהים, מרגש, נכנס לי ללב
ב. אני לא הייתי שורדת אני בקושי שורדת נפילה מאופניים