7 תשובות
זה בסדר גמור
אם את מרגישה לא בנוח שימי מכנס ארוך
אם את מרגישה בנוח תשימי קצר
אבל אם את מרגישה אפילו קצת לא בטוחה שימי ארוך, כי אז את פשוט תרגישי לא בנוח אבל אם את מרגישה בנוח אז כן בטח.
וקוצים זה לא כזה נורא
אבל אם את מרגישה אפילו קצת לא בטוחה שימי ארוך, כי אז את פשוט תרגישי לא בנוח אבל אם את מרגישה בנוח אז כן בטח.
וקוצים זה לא כזה נורא
זה סבבה לגמרי וטבעי ביותר(:
גם אם יהיה לך שיחים ברגליים וזה בסדר בשבילך, אז זה בסדר
תקשיבי זה ממש ממש בסדר אבל בכללי לדעתי אם יש לך קוצים כדאי לך לעשות שעווה זה יותר כואב בפעמים הראשונות אבל לא יגדל לך קוצים וזה יגדל לאט יותר אם הקוצים מפריעים לך ואם זה לא מרפיע לך אז הכל בסדר קוצים שה לא כזה נוראי פשוט המלצה שלי.
בהצלחה
בהצלחה
החלטה שלך... זה גוף שלך בסופו של דבר. מה שאת מרגישה בנוח...
באותו הנושא: