התחברות
הרשמה
יש ילדה שלומדת איתי ואני לא סובלת אותה היא ממש מעצבנת אותי איך ללמוד לשים פס??
2 במרץ 2021, 09:54
עצבים
שנאה
כיתה
ידידות
2 תשובות
פשוט להתעלם
א
אסף ניזרי
היא תחפש תצומי שךך
א
אסף ניזרי
באותו הנושא:
אני מלאה במשקל ואני סובלת מאוד בגלל זה, ואבא שלי בא לדבר איתי מקודם ו..
ילדה שלומדת איתי, ואני לא כזו חברה שלה, אומרת שלום שלום ולא יותר
הייתה לי חברה שרבתי איתה והיא לומדת איתי בכיתה ואני לא סובלת אותה. איך אני עכשיו יסבול אותה שנה שלמה?
מה תחשבו על ילדה בת 13 שלומדת לנגן בפסנתר?
אני בקטע של מישהי שלומדת איתי ויצאנו לדייט וזה הלך לכיוון ידידותי (בני 17)
איך לגרום למישהי שלומדת איתי מתמטיקה לרצות יותר לדבר איתי?תנו דרכים טובות
לסנן?מישהו התחיל איתי באינסטגרם ואני לא סובלת את השיחות האלה זה ליטרלי הלך ככה
כל השכבה שלי בטיול ואני בבית ספר "לומדת" עם ארבע בנות שאני לא סובלת איזה כיף?
ילדה מהכיתה שלי שלומדת איתי בכל השיעורים(יצא מצב שאנחנו ביחד בהכל) לא מפסיקה להסתכל עליי(המשך)
אני וילדה בריב יחסית הרבה זמן ואני לא סובלת אותה להוריד לה עוקב באינסטה ?
אני לא מבינה אני לא רוצה ילדים ואני סתם סובלת במחזור איך אפשר לעצור תמחזור ?