7 תשובות
להבין שאלו החיים
אבל בנתיים להנות איתם ,להיות איתם כמה שיותר ולצבור איתם המון המון חוויות !!
אבל בנתיים להנות איתם ,להיות איתם כמה שיותר ולצבור איתם המון המון חוויות !!
שואל השאלה:
איך אני אתמודד אם הם ימותו אוף
איך אני אתמודד אם הם ימותו אוף
אנונימית
שואל השאלה:
איזה באסה אם הם ימותו
איזה באסה אם הם ימותו
אנונימית
אני חושבת שכן צריך להשלים עם העובדה שאף אחד לא חי לנצח ככה זה החיים נכון שזה קשה ומבאס אבל את יכולה כרגע לנצל את הזמן איתם כמה שאפשרי (קורונה וזה... ) ולהפסיק לחשוב מחשבות שליליות
יש לי רק סבתא אחת ואני כל כך מודה עליה.. היא באמת בן אדם מדהים.
אני מודעת לזה שעוד כמה שנים היא לא תהיה פה וקשה לי ממש לחשוב על זה, אבל צריך בזמן הזה ליהנות ולצבור חוויות, תתקשרי אליהם מדי יום, תבלי איתם, תדברי איתם, תכירי אותם יותר.. שלא תרגישי שדקה מתבזבזת.
מאחלת לכולם חיים ארוכים ובריאים.. הכול יהיה בסדר יקירה, כולנו היינו בזה או נהיה בזה. 3>
אני מודעת לזה שעוד כמה שנים היא לא תהיה פה וקשה לי ממש לחשוב על זה, אבל צריך בזמן הזה ליהנות ולצבור חוויות, תתקשרי אליהם מדי יום, תבלי איתם, תדברי איתם, תכירי אותם יותר.. שלא תרגישי שדקה מתבזבזת.
מאחלת לכולם חיים ארוכים ובריאים.. הכול יהיה בסדר יקירה, כולנו היינו בזה או נהיה בזה. 3>
אני מבין תקושי אבל פשוט לנסות לא לחשוב על זה
שואל השאלה:
זה כזה קשה ויש אנשים שאפילו לא זכו להכיר את סבים וסבתות שלהם ואני מתלוננת על זה
החיים לפעמים ככ רעים):
וממש משתתפת בצערך^^
באמת תודה לכם!
אנסה כמה שפחות לחשוב על זה ויותר ליהיות איתם
תודה רבהה!!!
זה כזה קשה ויש אנשים שאפילו לא זכו להכיר את סבים וסבתות שלהם ואני מתלוננת על זה
החיים לפעמים ככ רעים):
וממש משתתפת בצערך^^
באמת תודה לכם!
אנסה כמה שפחות לחשוב על זה ויותר ליהיות איתם
תודה רבהה!!!
אנונימית
באותו הנושא: