6 תשובות
אני רק רוצה שתביני למה אמא שלך מתעקשת על שה-3 לא בריא, לא אסטטי ,חיידקים ועוד מלא סיבות... קחי את עצמך וכנסים 5 דק להתקלח
מבינה אותךך תגידי לה שבבוקר תתקלחי ושעכשיו את עייפה ומקלחת תעיר אותך ואז תישארי עד מאוחר
מצתרף לשאלה
מקלחת זה רק לטובתך את תרגישי הרבה יותר טוב אחרי מקלדת ויותר נקיה
תיכנסי, תדליקי קצת את המים שיראה כאילו את מתקלחת.
או כמובן הפתרון של פשוט להתקלח :) את לא תתחרטי.
אנונימית
להתקלח לא דורש יותר מידי כוח..
כולה לפתוח את המים ולשים קצת סבון