8 תשובות
אני חושבת שתווים
שואל השאלה:
בטח שיש תווים
בטח שיש תווים
יש תווים ממה אתה חושב שאקורדים בנויים?
ולשאלה תתחילי מתווים ומשם לאקורדים את תראי שההבנה שלך באקורדים תהייה הרבה יותר פשוטה אחרי שתלמדי תווים
ולשאלה תתחילי מתווים ומשם לאקורדים את תראי שההבנה שלך באקורדים תהייה הרבה יותר פשוטה אחרי שתלמדי תווים
תווים כל צליל שאתה משמיע בנפרד זה תו ויש יצירות שלמות לגיטרה בתווים לא הכל זה אקורידם דבר עם המורה שלך למה יש לך חוסר ענק בידע אם ככה
אני התחלתי מאקורדים ועד עכשיו לא למדתי תווים, אם את רוצה ללמוד יותר לעומק אז לדעתי תתחילי בתווים אם לא זה ממש בסדר להתחיל מאקורדים
תווים, מאוד חשוב
זה גם יותר טוב להתחיל מתווים כי היד תיהיה יותר רגילה לזה
אקורדים ואח"כ תווים אם תרצי
אני עד היום לא יודע תווים וגם לא מתכוון ללמוד תווים
אני עד היום לא יודע תווים וגם לא מתכוון ללמוד תווים
באותו הנושא: