5 תשובות
אמ אולי כדי להרחיב את האופקים שלך ואת האופציות שלך לעתיד זה מה שכתבתי
להתקדם מבחינה לימודית, למצות את היכולות שלי, להכיר חברים חדשים.
לפגוש אנשים חדשים, להכיר סביבה חדשה ושונה
אממ תקשיב אני גם עוזבת את הפנימייה ועוברת לבית ספר אחר ולפני זה לא הייתי בטוחה שאני רוצה לעבור אז אמא שלי הציעה לי לעשות טבלה של יתרונות וחסרונות
תעשה לך גם תחשוב איזה יתרונות יש בבית ספר הזה אני אתן לך רעיונות לדוגמא
לקום יותר מאוחר
יום לימודים יותר קצר
מגמות שהן העניין שלי ושאני אוהב/ת
להכיר חברים חדשים
התחלה חדשה
אם יש יותר עזרה בלימודים אז תכתוב
אם זה קרוב יותר לבית
אם זה יותר זול
שואל השאלה:
תודה רבה עזרתם לי
אנונימי