9 תשובות
אני פחות אוהבת, אבל אם את אוהבת תעשי
שיער תמיד אורך אם את באמת רוצה לעשות את זה וחשבת על זה המון תעשי את זה גם ככה זה יצמח
לא את תעשי
אל תעשי*
זה תלוי איך זה יראה עלייך ואם את תאהבי
אם את אוהבת לכי על זה
אם את אוהבת לכי על זה
אני עשיתי את זה לפני כמה שנים וזאת הייתה התספורת הכי אהובה עליי שעשיתי
אומנם כשרוצים להאריך את השיער זה טיפה קשה, אבל זה ממש שווה את זה
תמיד תזכרי שזה רק שיער, לא משנה מה תעשי לו זה לא יהיה נזק בלתי הפיך
שיער תמיד צומח
ואת חייה רק פעם אחת
אז לגמרי תלכי על זה
אומנם כשרוצים להאריך את השיער זה טיפה קשה, אבל זה ממש שווה את זה
תמיד תזכרי שזה רק שיער, לא משנה מה תעשי לו זה לא יהיה נזק בלתי הפיך
שיער תמיד צומח
ואת חייה רק פעם אחת
אז לגמרי תלכי על זה
לא! אל תהרסי לעצמך את השיער!!
אבל אם את אוהבת תעשי את זה
אבל אם את אוהבת תעשי את זה
אני פחות אוהב בנות כאלה אבל תעשי מה שאת חושבת לנכון :)
לאלאלא
סיפרו אותי קצר לפני כמה שנים וזה נראה מזעזע
סיפרו אותי קצר לפני כמה שנים וזה נראה מזעזע
אנונימית
באותו הנושא: