9 תשובות
כן יש חוק כזה
גם לי מחקו כמה פעמים
ותצפי שגם את זה ימחקו לך
כי "אין לדון על מחיקות, יש ליצור קשר עם נאמן בכיר"
יש פה חוקים מטומטמים תאמיני לי
גם לי מחקו כמה פעמים
ותצפי שגם את זה ימחקו לך
כי "אין לדון על מחיקות, יש ליצור קשר עם נאמן בכיר"
יש פה חוקים מטומטמים תאמיני לי
שואל השאלה:
איפה אני רואה את החוקי סטיפס העצובים?
איפה אני רואה את החוקי סטיפס העצובים?
זה בשביל להגן על אנשים שלא יפגשו מחוץ לאתר הזה שהמערכת לא יכולה להגן עליהם
כדי שלא יעשו דברים מסוכנים בקיצור
אני לגמרי חושבת שהם צריכים לסנן קצת פחות.
כדי שלא יעשו דברים מסוכנים בקיצור
אני לגמרי חושבת שהם צריכים לסנן קצת פחות.
ולא יודעת^^
יש בתפריט של השתי קווים אחר כך את לוחצת איפה שהוא כתוב שם
בסמל של ההגדרות יהיה רשום
כי זה באמת עובר על חוקי האתר דארלינג :(
כנראה כי זאת לא שאלה, אלא הזמנה לאתר אחר...
יש את החוקים של סטיפס ממליצה להעיף מבט
באותו הנושא: