7 תשובות
כן זה בסדר גמור
נופ
כן
וואו את ממש גבוה לגילך.. אני בת 14 ו-158...
וואו את ממש גבוה לגילך.. אני בת 14 ו-158...
בגיל כזה להיות 58 אומר שבגיל 18 יהיה קרוב ל2 מטר אולי אפילו יותר
שואל השאלה:
אני יודעת שאני גבוהה ושאני עוד הגבהה אתם לא מחדשים לי כלום
אני יודעת שאני גבוהה ושאני עוד הגבהה אתם לא מחדשים לי כלום
אנונימית
אל תכנסי ללייב של זיגזגזונג
באותו הנושא: