התחברות
הרשמה
זה רק אני או שככל שהזמן עובר הנוער הופך להיות מתוסבך יותר ויותר ויותר?
למה לדעתכם זה קורה?
3 במרץ 2021, 22:54
מבוגרים
חוות דעת
מראה
דירוג אמינות
ביטחון עצמי
2 תשובות
אממ כי יש יותר בעיות , חיחחח לא יודעת.
א
אייס קפה(:
מסכימה לגבי הטענה, נראה לי בגלל שהמודעות לכל מיני דברים עולה בעקבות לדוגמא רשתות חברתיות נגיד
H
Heyl
באותו הנושא:
זה רק אני או שככל שהזמן עובר בנות "מכוערות" יותר, וככל שהזמן עובר בנים "יפים" יותר?
אחרי מקלחת חמה אתה הופכים לאדומים באזןרים בגוף ואז אחרי כמה שניות זה עובר??
אני היחידה שככל שהזמן עובר לא זוכרת את העבר שלה?
וואי אני משתגעת מהרמת ביישנות שלי! אני ממש מנסה שלא ומרגישה שככל שהזמן עובר זה ממש משתפר אבל עדיין אני נשארת ביישנית
"והאמת שככל שעובר זמן אני מרגיש שאם את כאן, אני לא צריך כלום".
אתם חושבים שככל שהעולם יתקדם וימשיך עם הזמן, הדור שלנו יהיה יותר גרוע?
זה נכון שככל שעובר הזמן תהליך הרשיון יותר יקר?
אתם חושבים שמה שעובר עלינו בחיים עכשיו הופך אותנו לאנשים חזקים יותר בעתיד?
גם אתם מרגישים שככל שעובר הזמן אתם יותר מחכימים? אני מצפה לתשובות קצת יותר עמוקות.
אני מרגישה שככל שעובר הזמן אני פשןט הופכת להיות דיכאונית,כלום לא משנה לי יותר וכל יום אני פשוט נהיית עצובה יותר.
זה נכון שככל שאתה שוקל יותר , יותר קל לרדת הרבה בקצת זמן?