7 תשובות
עשית בדיקות דם?
זה הגיוני, לי נגיד היו כמויות סבירות של ברזל בדם אבל העברה גרועה...
כן, כי צריך גם ירקות ופירות וגם דגים, פחמימות מלאות
כן הם לא מספקים את הכל צריך להקפיד הרבה יותר על פירות וירקות מאשר בשר ביצים וחלב
כן לגמרי, אנמיה זה לא מטבעונות בכלל
כן, מאוד הגיוני. בשביל להשיג את הויטמינים והמינרלים שאנו זקוקים להם צריך לאכול פירות, ירקות, קטניות, אגוזים - אלה המקורות הטובים ביותר לכך.