9 תשובות
לעשות אומנות, אומנות זה כיף
אם זה לא יעבוד אז אולי להיות מתנקש או משהו... מה שיהיה פנוי
אם זה לא יעבוד אז אולי להיות מתנקש או משהו... מה שיהיה פנוי
וואלה כבר לא יודעת
העתיד נראה לי מה זה שחור
העתיד נראה לי מה זה שחור
אנונימית
עדיין מתלבטת בין אדריכלית ועיצוב פנים ולבין מנהל עסקים נדל"ן וכו
להיות במשהו שקשור לקולנוע
רופא
אני רוצה לעשות משהו שקשור לפסיכולוגיה
רופאה-לוחמת ביחידת שלדג (מבצעית כמובן)
צלמת
אחות בבית חולים נפשי ו/או סופרת.
באותו הנושא: