10 תשובות
יש לך קראש עליו, אז הגיוני שזה מה שתחלמי.
נופ זה רק חלום
שואל השאלה:
חבל דווקא הרגשתי טוב בחלום :(
אוףף הוא בחיים לא יסתכל עליי
חבל דווקא הרגשתי טוב בחלום :(
אוףף הוא בחיים לא יסתכל עליי
אנונימית
זה אומר שהוא בתת מודע שלך
כן שהמצב שלך קשה
זה אומר שאת חושבת עליו הרבה:)
שואל השאלה:
^^למה המצב שלי קשה? :(
^^למה המצב שלי קשה? :(
אנונימית
קשה כי קראש וזה זה נחמד והכל אבל לחלום וזה זה כבר מבשר על אובססיביות
שאת אוהבת אותו ואת רוצה שתהיו זוג
שיש לך סוג של קראש עליו...
באותו הנושא: