3 תשובות
שואל השאלה:
כבר כיביתי..הדלקתי..עשיתי ריסטרט..עדיין אותו דבר.
קרה לי, נשפך משהו על המחשב? אם כן אני לא חושבת שיש מה לעשות לוץ מלהחליף את המקלדת.. אם לא נשפך כלום ולא נפל תכבי לכמה דקות ותדליקי
לא ממש מבין בניידים .. אבל תלחצי על איפה שמדליקים עשרים שניות ארוך , זה יכבה זה יעשה ריסטרט