4 תשובות
לדעתי לא. אם את מרגישה לא טוב אז עדיף לנוח בבית.
תרגישי טוב!
תרגישי טוב!
לא במילא חוזרים יום ראשון סתם חרא אל תלכי
אם את לא מרגישה טוב כדי שלא תלכי..
תנוחי ותכיני לך כוס תה,
תרגישי טוב :)
תנוחי ותכיני לך כוס תה,
תרגישי טוב :)
לא תכיני תה עם דבש ותשני קצת
באותו הנושא: