4 תשובות
לדעתי אל תענה
אתה לא חייב לענות לאף אחד..
אני ממליץ לך לשלוח לו הודעה שתשאל אותו למה הוא מתקשר אלייך בשביל לבדוק אם זה טעות במספר או משהו.
אני ממליץ לך לשלוח לו הודעה שתשאל אותו למה הוא מתקשר אלייך בשביל לבדוק אם זה טעות במספר או משהו.
אם אתה לא מרגיש בנוח - אל תענה
כן
באותו הנושא: