6 תשובות
פחות הטעם שלי
השירים שלו לאחרונה מרגשים (holy,lonely,anyone,hold on) אפשר לראות שהוא התבגר והוא במצב הרבה יותר טוב והמטרה שלו היא לעשות טוב לאחרים.
אני גאה בו,הוא מדהים אגב האלבום החדש שלו יוצא ב19 זה בטוח עומד להיות טובב :))
אני גאה בו,הוא מדהים אגב האלבום החדש שלו יוצא ב19 זה בטוח עומד להיות טובב :))
רעבה כל חיי
מחזקתת
מחזקתת
אנונימית
שיר אדיר
אני כל כך אוהבת אותו אני בוכה מכל שיר שלו הוא החיים שלי
ועל השאלה כן גם אני בכיתי.!
ועל השאלה כן גם אני בכיתי.!
אנונימית
ממשש גם לי,השיר כל כך נכון,ורואים שהוא באמת רוצה לעזור,אני כל כך שמחה שהוא מתחיל לחזור,שיהיה לן חיים ארוכים אמןן.
באותו הנושא: