11 תשובות
חצי מסכימה חצי לא.
אני מסכימה שזה סך הכל טעם והוא משתנה בין אדם לאדם אבל כן יש שירי תת רמה כמו של נועה קירל, יונתן מרגי, טיילור ובן זיני ויש גם כאלה מחול שהשירים שלהם גם רמה נמוכה ורדודה מאוד.
אני לא אשפוט מישהו על פי הטעם שלו במוזיקה ברור (רק אם הוא שומע טיילור ובן זיני אז כן אשפוט ובחומרה)
אבל אני כן מסכימה עם זה שיש שירים על רמה ויש כאלה שלא.
לדעתי יש טעם טוב ופחות טוב
גם זה תלוי כמה הם שומעים וחוקרים מוזיקה
כלום
גם אני מעידה על עצמי שיש לי טעם טוב ויש לי 0 הבנה בתאוריה של מוזיקה
חשבתי על זה קצת וכאילו תכלס אפשר לשפוט מוזיקה לפי התחכום של איך שהיא בנויה, אקורדים, מבנה מלודיה, הרמוניה כל אלה.. לכל אחד יש טעם אישי אבל גם באמת יש מוסיקה שהיא יותר מתוחכמת מהבחינה הזאת. אפשר גם לשפוט מוזיקה על פי המילים שלה, אם יש לה מילים. לשירים מסוימים יש מילים ברמה גם כן יותר מתוחכמת, עם מסר מסוים או איך שהם כתובים פשוט ויש שירים על מילים בלי יותר מדי השקעה או מסר.. בכל מקרה כל אחד זכותו לאהוב מה שהוא אוהב ותהנו
וואו כן בדיוק ^
שואל השאלה:
ברור שאפשר לשפוט את המוזיקה לפי מורכבות שלה ודברים כאלה, דיברתי על ממש לשפוט את הבנאדם ששומע את המוזיקה הזה.
אישית לא הייתי רוצה שאנשים שאומרים שיש להם את הטעם הכי טוב בעולם במוזיקה יבואו וישפטו אותי סתם כי אני שומעת ג'אנר שונה מהם.
אנונימית
אני לא אשפוט מישהו אם הוא שומע ג'אנר וסגנון שונה משלי, אבל בכל ג'אנר יש את את היוצרים האיכותיים ויש את הרדודים והחסרי תוכן.
אני לא שופטת אף אחד
שהם לא מתביישים במה שהם אוהבים? או שהם סתם מתנשאים
שהם פשוט בטוחים בעצמם זה חלק מהבטחון עצמי, כל אחד יכול להגיד את זה..
אני אומרת שיש לי טעם טוב במוזיקה בעיקר בגלל שאני במגמת מוזיקה והכל אז אני מרשה לעצמי סתם להתנשא לכיף (למרות שלא באמת..)
אני לא אשפוט בן אדם על הטעם שלו במוזיקה אבל לדעתי וגם לדעת אנשים אחרים יש זמרים שהמוזיקה שלהם באמת תת רמה כמו בן זיני וטיילור וכל מיני כאלה..