4 תשובות
לכי תדברי איתה אני לא הייתי עושה את זה בוואצאפ אבל מה שאת רוצה
שואל השאלה:
היא תדע שמשהו מוזר קרה
אני לא סובלת חיבוקים והיא יודעת את זה...
אני בכוונה אמרתי הודעה, יהיה לי קשה פנים אל פנים
היא תדע שמשהו מוזר קרה
אני לא סובלת חיבוקים והיא יודעת את זה...
אני בכוונה אמרתי הודעה, יהיה לי קשה פנים אל פנים
אנונימית
למה בוואטסאפ פשוט בואי אליה
לכי תביאי לה חיבוק ונשיקה
באותו הנושא: