5 תשובות
דבר ראשון סתם כדי להגיד, זה ממש חמוד !!
ודבר שני, אם אתה לא מרגיש מוכן לזוגיות אני ממליצה לך לא לעשות עם זה כלום
יש סיכוי שהיא אוהבת אותך בחזרה ואם תגיד לה את זה ותהיו ביחד ואתה לא מוכן לזה יכול לקרות מצב שישבר לה או לך הלב ואז זה סתם מבאס ולא נעים
הדבר הראשון שאתה צריך לחשוב עליו זה אם אתה מוכן לזוגיות או לא
אם אתה כן, אז בהצלחה !! לך על זה , תשאל אותה
מה אתה כבר יכול להפסיד , מקסימום תהיו ביחד :)
ודבר שני, אם אתה לא מרגיש מוכן לזוגיות אני ממליצה לך לא לעשות עם זה כלום
יש סיכוי שהיא אוהבת אותך בחזרה ואם תגיד לה את זה ותהיו ביחד ואתה לא מוכן לזה יכול לקרות מצב שישבר לה או לך הלב ואז זה סתם מבאס ולא נעים
הדבר הראשון שאתה צריך לחשוב עליו זה אם אתה מוכן לזוגיות או לא
אם אתה כן, אז בהצלחה !! לך על זה , תשאל אותה
מה אתה כבר יכול להפסיד , מקסימום תהיו ביחד :)
מניסיון אישי פשוט תגיד לה כי הזמן עובר והחיים ממשיכים אתה עלול לאבד אותה אין לך מה להפסיד מקסימום תגיד לא
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה יכול להרוס לנו תידידות
אבל זה יכול להרוס לנו תידידות
אנונימי
אחי אני יודע שבטח זה לא מה שהיית רוצה לשמוע וזה לא נשמע לך אפשרי אבל אתה צריך לשכוח ממנה כל עוד היא הידידה הכי טובה שלך תאמין לי שאתה רוצה שהקשר ביניכם ימשך אז תשאיר את זה ככה כי אתה יודע שאתם טובים במצב הזה בקשר שלכם תאמין לי זה קרה לע גם עם ידידה שלי וניתקנו קשר כבר הרבה זמן כי אמרתי לה איך אני מרגיש
נחון
באותו הנושא: