10 תשובות
פשוט לא לובשים דברים שהם לא שחור או לבן
אני לא כזה מזיעה האמת
אבל אם את מרגישה שימי דורדוראנט
אבל אם את מרגישה שימי דורדוראנט
אני שמה משהו שסותם את בלוטות הזיעה
שואל השאלה:
מה זה המשהו הזה חחח
מה זה המשהו הזה חחח
אנונימית
אני תאמת לרוב לובשת רק לבן ושחור אבל בלי קשר לזה
שואל השאלה:
ציבורשקה אבל זה מבאס!!!
ציבורשקה אבל זה מבאס!!!
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה אז השאלה לכאלו שכן לובשים צבעים :/
סבבה אז השאלה לכאלו שכן לובשים צבעים :/
אנונימית
אני תמיד שמה דאודורנט ספיד סטיק וזה עוזר
אני פשוט הולכת לכל מקום עם גקט גם ככה אז לא רואים את זה
אין לי אף פעם עיגולי זיעה
ואני גם שם דאודורנט
ואני גם שם דאודורנט
באותו הנושא: