8 תשובות
אני ראיתי את זה בערך בגיל הזה זה לא הפריע לי או משהו
מתאים
מתאים , דוד שלי שהוא בן 11 ראה גם אנימות כמו שטיינס גייט, פייט זירו וכולי אין באמת ככ גיל לאנימה תלוי כמה אתה בוגר
מתאים לגמרי
בנטפליקס זה 16+,אבל לדעתי ילד בן 11 יכול ליראות את זה אם אני בן 11 ורואה סדרות לילדים בני 18(לא הנטאי)
ניראלי שכן אני ראיתי וזה סבבה
יכול להיות אבל יש שם מלא דם ואיברים