2 תשובות
בבית ציוני אמריקה בת"א עושים את המבחן.
בקשה לקולג' פשוט מגישים באתר של האוניברסיטה עצמה שאת רוצה ללמוד
שואל השאלה:
באיזה גיל אני צריך לעשות את המבחן והבקשה לקולג'?
אנונימי