4 תשובות
יחסית לגובה שלך זה תקין...
אני גם בת 14 אבל 1.59 עצוב
חד משמעית כן, כיף לך אני 1.93 (רציני) ו80 קילוגרם בערך ותמיד שואלים אותי "מה המזג אוויר שם למעלה?" וזה מחרפן אז אני עונה "מה המזג אוויר שם למטה?" חחח
כן, למה שלא יהיה הגיוני?
זה אמור להיות רע?