5 תשובות
ישיבה מרובה מול המסכים וחוסר הרצון לזוז מהבית
שואל השאלה:
אבאלה מושלמים תודהה
אבאלה מושלמים תודהה
בכיף
בגלל הקורונה, בני נוער נמצאים יותר בבית. המפגשים מתמעטים, מקומות הבילוי פוחתים...
יש פחות מוטיבציה לצאת ולעשות כושר, הכי פשוט זה רק לשבת מול המחשב כל היום.
יש פחות מוטיבציה לצאת ולעשות כושר, הכי פשוט זה רק לשבת מול המחשב כל היום.
כי אנחנו בזום והרוב לא באמת עושים ספורט:)
באותו הנושא: