10 תשובות
ליאור היה מדהים הפרק.
הוא משעמם ממש
הוא לא עושה שם כלום
כסעמק כבר עם השאלות על הסדרה הזאת
שואל השאלה:
^ הוא לא צועק ורב
אבל הוא הכי שפוי שם
הוא וזהבה
^ הוא לא צועק ורב
אבל הוא הכי שפוי שם
הוא וזהבה
ליאור מטומטם וגם הפרק הזה הןא חתיכת דפוק
גם את תום רמי קרין וגוזי אני לא סובלת
גל זהבה יהודה לינור ואורן עושים את העונה חד משמעית
גל זהבה יהודה לינור ואורן עושים את העונה חד משמעית
שואל השאלה:
אורן?
אה אורן כן ...
אורן?
אה אורן כן ...
את האמת שאני יותר אוהב אותו עכשיו
מסכימה הוא בן אדם כל כך טוב