7 תשובות
לא
יש נשים שיותר גבוהות מהגבר ואין בזה שום דבר רע
יש נשים שיותר גבוהות מהגבר ואין בזה שום דבר רע
לא
שואל השאלה:
לפי דעתי כן, כי זה מעיד על כמה בחורים בישראל נמוכי קומה
לפי דעתי כן, כי זה מעיד על כמה בחורים בישראל נמוכי קומה
אנונימית
והחשיבה הזאת מעידה על שטחיות
יש בנות יותר גבהות מבנים
זה לא מעיד על כלום
וזה ש בת יותר גבוה מבן לא אומר שזה מביך
יש בנות יותר גבהות מבנים
זה לא מעיד על כלום
וזה ש בת יותר גבוה מבן לא אומר שזה מביך
חחח היה לנו איזה מורה שהתנגש בשיעור עם הגבוהה של הכיתה העיפה אותו עם התחת הענק שלה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
באותו הנושא: