7 תשובות
לא
יש נשים שיותר גבוהות מהגבר ואין בזה שום דבר רע
לא
שואל השאלה:
לפי דעתי כן, כי זה מעיד על כמה בחורים בישראל נמוכי קומה
אנונימית
והחשיבה הזאת מעידה על שטחיות
יש בנות יותר גבהות מבנים
זה לא מעיד על כלום
וזה ש בת יותר גבוה מבן לא אומר שזה מביך
חחח היה לנו איזה מורה שהתנגש בשיעור עם הגבוהה של הכיתה העיפה אותו עם התחת הענק שלה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח
אנונימית