5 תשובות
אולי תשלחי לי הודעה בפרטי ונדבר על זה?
לא נראה לי מתאים כל כך פה
אין דרך קלה לעשות את זה.מנסיון וזה בסדר.פשוט תגידי לה שזה לא נראה לך מתאים ושאת צריכה לשחרר
שואל השאלה:
אע הבנתי.. סליחה
אע הבנתי.. סליחה
אנונימית
שואל השאלה:
מה?
מה?
אנונימית
באותו הנושא: