7 תשובות
אין מה לעשות, אלה החיים
לעבור בית ספר
תמצאי לך חברה טובים שיהיו איתך ואת איתם
להיות גרועה בלימודים ואז יחזירו אותך ליסודי
אני חושבת שבגלל שהשנה הכל היה דרך הזום היה קשה מאוד למצוא אנשים אמיתיים או להתרגל למצב.
כיתה ז' שיגעה את כולם אחותי
מבינה אותך תנסי לדבר עם אמא שלך על זה ותבקשי לעבור בית ספר