7 תשובות
תלמדי היום וגם מחר
יש לי מבחן בהיסטוריה ביום שלישי
ועל מה המינוס?!
תנסי לבקש תרגילים מהמורה
ועל מה המינוס?!
תנסי לבקש תרגילים מהמורה
תבקשי תרגילים מהמורה ותעשי אותם עד שתצליחי בלי להיתקע ככה עד שתדעי שאת מוכנה
תנסי לתרגל את החומר ולעשות סיכומים
בהצלחה (:
בהצלחה (:
שואל השאלה:
אבל איך עושים סיכום במתמטיקה?
אבל איך עושים סיכום במתמטיקה?
אנונימית
זה יותר כמו לרשום סיכום של נושא ודרכים לפיתרון לשנן
מתמטיקה זה תרגול
נטו תרגול תתרגלי הכל
נטו תרגול תתרגלי הכל
באותו הנושא: