5 תשובות
זה רק זמניי
שואל השאלה:
הרסן כן זמני אבל גם לפני שהיה לי רסן סבלתי פשוט שונאים אותי לא יודעת למה^
הרסן כן זמני אבל גם לפני שהיה לי רסן סבלתי פשוט שונאים אותי לא יודעת למה^
אנונימית
נסיכה שאת!!
תנסי להתעלם, מי שמדבר אלייך ככה לא שווה אותך!
אני בטוחה שאת ילדה מהממת לא משנה מה יש לך ❤❤
זה רק חיצוני ומי שמתייחס לזה ולא לפנימיות המהממת שלך לא שווה אותך ואת לא אותו.
יהיה בסדר, מאמינה בך!!
כאן תמיד, גם בפרטי ❤
מוזמנת תמיד בכל עת.
תנסי להתעלם, מי שמדבר אלייך ככה לא שווה אותך!
אני בטוחה שאת ילדה מהממת לא משנה מה יש לך ❤❤
זה רק חיצוני ומי שמתייחס לזה ולא לפנימיות המהממת שלך לא שווה אותך ואת לא אותו.
יהיה בסדר, מאמינה בך!!
כאן תמיד, גם בפרטי ❤
מוזמנת תמיד בכל עת.
כמו שאת רואה, תמיד אנשים מעירים ותמיד יש לאנשים מה להגיד. אז מה שאת צריכה לעשות, זה להתעלם מזה וללכת עם ראש מורם.
יש לך רסן, אוקיי אז מה? זאת לא סיבה לצחוק עלייך ולגרום לך להרגיש ככה, וכל מי שעושה את זה יכול באמת ללכת לחפש.
תנסי להתעלם מזה, אני יודעת שזה קשה ושזה פוגע אבל את חזקה ויהיה בסדר.
את מוזמנת לדבר איתי תמיד
יש לך רסן, אוקיי אז מה? זאת לא סיבה לצחוק עלייך ולגרום לך להרגיש ככה, וכל מי שעושה את זה יכול באמת ללכת לחפש.
תנסי להתעלם מזה, אני יודעת שזה קשה ושזה פוגע אבל את חזקה ויהיה בסדר.
את מוזמנת לדבר איתי תמיד
ואו יפה שלי.
מכירה את ההרגשה.
גם לי היה מכשיר ענקי על הפנים שלא ממש עזר לי להיות מקובלת בחברה.
הורדתי ולא היקפדתי. ועכשיו אני סובלת!
אל תתעמקי בעכשיו..
עכשיו את סובלת אבל בעתיד אהיה לך חיוך מהם כשצתחקי על כול מי שצחק עליך!
את מהממת ואין לך שום סיבה להתבייש במי ובמה שאת!
וגם מה זה לעזעזל להיות מקובל? זה משו שאנחנו המצאנו. כדי לשרוד בחיים האלא. תדעי לך שהבנות שמציקות לך חיות על זה- לא יכולות בלי זה
ואת יותר מזה!!
לכי למראה תסתכלי על עצמיך עם הגשר תחכייכי חיוך ענק!! תהבי את מי ומה שאת כי זאת את ומי שלא טוב לו יום טוב לו.
הבנות האלא משועממות את צריכה לקחם עליהן
ולגבי הקולר...
חחח את יודעת כמה קולרים יש לי?
מלא! המון!
שאלת מה את יכולה לעשות כדי להרגיש יותר טוב.
תשחכי מהם. אני מאמינה שאת כבר בבית בשעות האלא.
כנסי למקלחת תשכחי את היום הזה.
גם היום הכי גרוע נגמר בחצות בליילה :)
תראי סרטון מצחיק דברי עם חברה.
אני אישית כמו שכתבתי בהתחלה סובלת כיוון שננתי לכלבו. להשפיע על העתיד שלי.
אוהבת אותך מאוד.!
מכירה את ההרגשה.
גם לי היה מכשיר ענקי על הפנים שלא ממש עזר לי להיות מקובלת בחברה.
הורדתי ולא היקפדתי. ועכשיו אני סובלת!
אל תתעמקי בעכשיו..
עכשיו את סובלת אבל בעתיד אהיה לך חיוך מהם כשצתחקי על כול מי שצחק עליך!
את מהממת ואין לך שום סיבה להתבייש במי ובמה שאת!
וגם מה זה לעזעזל להיות מקובל? זה משו שאנחנו המצאנו. כדי לשרוד בחיים האלא. תדעי לך שהבנות שמציקות לך חיות על זה- לא יכולות בלי זה
ואת יותר מזה!!
לכי למראה תסתכלי על עצמיך עם הגשר תחכייכי חיוך ענק!! תהבי את מי ומה שאת כי זאת את ומי שלא טוב לו יום טוב לו.
הבנות האלא משועממות את צריכה לקחם עליהן
ולגבי הקולר...
חחח את יודעת כמה קולרים יש לי?
מלא! המון!
שאלת מה את יכולה לעשות כדי להרגיש יותר טוב.
תשחכי מהם. אני מאמינה שאת כבר בבית בשעות האלא.
כנסי למקלחת תשכחי את היום הזה.
גם היום הכי גרוע נגמר בחצות בליילה :)
תראי סרטון מצחיק דברי עם חברה.
אני אישית כמו שכתבתי בהתחלה סובלת כיוון שננתי לכלבו. להשפיע על העתיד שלי.
אוהבת אותך מאוד.!
באותו הנושא: