3 תשובות
כולה שיננית עושים את זה כל חצי שנה מה יש להילחץ
עושים בדיקה לא משהו מיוחד
אני מבטיחה לך שזה לא יותר מטיפה לא נעים חוץ מזה זה לא כואב וזה נגמר מהר
ואני אומרת לך את זה בתור אחת שמפחדת מרופאי שיניים זה באמת כלום
אל תדאגי
אנונימית