6 תשובות
הם מסריחים בגשם
סליחה נו מעלה באלי להיות גינגית
סליחה נו מעלה באלי להיות גינגית
מוריד
אין לי דעה מגובשת על ג'ינג'ים, זה תלוי מאוד בבן אדם
יצא לי להכיק גינגים מעצבנים וגינגים שהם ממש אחלה
יצא לי להכיק גינגים מעצבנים וגינגים שהם ממש אחלה
וואו יש לי חולשה לג'ינג'ים או ג'ינג'יות
לא מעלה ולא מוריד, אני לא שופטת בן אדם לפי איך שהוא נראה למרות שעם הוא נראה טוב זה תמיד בונוס (;
וואי ג'ינג'יות זה חולשה
באותו הנושא: