14 תשובות
לרוב אני חוסמת :)
לי אין בעיה אם זה ואני גם לפעמים עונה
שמעו תרשמו למי שאתם רוצים
באה לשווארמה עליי?

מבטיחה זה עובד
אנונימית
אני מסתכלת לבן אדם בעמוד אם אני נמשכת למראה אני אגיב בצורה אחלה לא מתלהבת אם אני פחות התחברתי אני אגיד שזה פחות מתאים לי אבל מחמיא של החיים
אנונימית
שואל השאלה:
אמת לגבי האוכל זה גם טיפ ממני
שואל השאלה:
לחסום זה מוגזם מדי חח
תלוי באיזה הודעה הוא מתחיל איתי שלא יגיב לי ❤ על סטורי כי זה לא יתקדם ואני מסוגלת לחסום מעצבים
שואל השאלה:
❤ על סטורי זה שיטות של 2017
תגיד את זה לבנים ברקוואסט שלי :/
שואל השאלה:
במקרה כזה או שהיא תעשה על זה לייק או שהיא תחסום לא פותחים ככה שיחה
נכון ..
הייתי שמחה אם היו מזמינים אותי ככה לשווארמה בלאפה , המבורגר בתור התחלה :):)
אבל גם כאילו לשאול מה נשמע ולהתעניין זה אחלה
שואל השאלה:
את "ילדה פשוטה" שיחת הכרות על לאפה שווארמה תעשה תעבודה ;)
כמו שצריך מה לא ככה ?
שואל השאלה:
אני יותר אחד של המבורגרים אבל אם מגיע לך אז למה לא
גם ת500 גרם עם כל התוספות את תקבלי