2 תשובות
אין לך מה להלחץ. תבואי עם אנרגיות חיוביות, תצחקי תחייכי תעשי רושם טוב ובסוף היום תלכי הביתה. מה הכי נורא שיכול לקרות? יש לך את זה! תהני אהובה.
זה בסדר קרה לי אותו דבר אתמול תנסי להירגע